keila_roomu_apteek_1180x590px

TEISTMOODI TÖÖPÄEV KEILA RÕÕMU APTEEGIS

30. oktoobril oli Keila Rõõmu apteegis teistmoodi päev – apteegipere nautis ühiselt vaba päeva, millega premeeriti aasta parimat meeskonda. Apteegi igapäevatööd aitas korraldada müügi-ja turundustiim. Omapoolse tagasivaate annavad turundusjuht Eda ja piirkonnajuht Liia.

Mis valmistas kõige rohkem rõõmu?

Eda: „Ühelt poolt oli see meeskonnaüritus, olen väga tänulik, et meil on nii vahva tiim. Teiselt poolt oli tõeline rõõm näha apteegi igapäevaelu – armsaid kliente (jah, torisevaid ka, aga neid oli vaid paar üksikut). Saada aru, mida me peaksime tegema, et apteekrite tööelu oleks veelgi lihtsam ja toetatud.“

Liia: „Palju häid emotsioone ja positiivne tagasiside klientidelt. See päev aitas oma meeskonna ja apteekritega lähedasemaks saada ning mõista paremini apteegi igapäevatööd – kuivõrd oluline on iga roll.“

Mis oli suurim väljakutse?

Eda: „Kassasüsteemiga harjumine, et saaks keskenduda ainult klientidele mitte programmi toimimisele. Omamoodi väljakutseks oli ka patsientide küsimustele vastamine, mille vastuseid kohe ei teadnud. Mõned näited: Milline haavapuhastusvahend ei kipita?  Kui palju pean võtma D-vitamiini? Mida võtta talvisel ajal veel lisaks D-vitamiinile? Kokkuvõttes võin öelda, et õppisin päeva jooksul palju.“

Liia: „Kõige keerulisem oli ravimite kiire leidmine ja meelde jätmine, kus sahtlis midagi asub. Samuti valmistasid raskusi programmiga seotud vead ja nendele lahenduste leidmine.“

Mida pead apteekri töö juures kõige olulisemaks?

Eda: „Oskus kuulata, olla kohal. Oskus anda head nõu. Oskus jääda rahulikuks raske kliendi puhul, olla positiivne. Oskus soovitada lisaks seotud tooteid.“

Liia: „Kuulata patsienti. Kui on selge ülevaade patsiendi murest, siis on abi on tõhusam.“

Scroll to Top